Sertai Kami di Facebook

Tuesday, June 26, 2012

Koleksi Tudung Cantik pada Harga Diskaun

0 comments
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Baru-baru ni isteri saya telah memborong beberapa helai tudung daripada rakan beliau yang berasal dari Kelantan. Biasalah dekat-dekat nak raya ni, dah kena beli keperluan raya sedikit demi sedikit.. Kalau tak nanti pening kepala dibuatnya, apabila terpaksa membeli belah di saat-saat akhir..

Kebetulan pula kawan isteri saya menjual tudung-tudung ini pada harga yang jauh lebih rendah daripada harga pasaran.. Maklumlah dapat "harga kawan-kawan"  Isteri saya pun belilah banyak sikit untuk keperluan adik beradik beliau yang kebanyakannya perempuan.. 

Memandangkan harga yang beliau perolehi jauh lebih murah berbanding harga yang dijual diinternet..  Jadi, beliau mencadangkan kepada saya supaya memaparkan sebahagian gambar-gambar tersebut dekat blog saya yang dah berhabuk ni..

Manalah tahu ada yang berminat.. Dapat juga beliau membantu kaum wanita di luar sana yang ingin mendapatkan tudung yang berkualiti pada harga diskaun.. 

Berikut merupakan gambar-gambar tudung berserta kod dan maklumat harga.. Kebanyakan tudung ini "berasal" dari Kelantan.. Jadi saya jemput anda untuk "mencuci-cuci mata" di sini.. ;)




TR01 : RM60 RM45 (Discount 25%)



TR02 : RM60 RM45 (Discount 25%)



TR03 : RM60 RM45 (Discount 25%)


TR04 : RM60 RM45 (Discount 25%)



TR05 : RM60 RM45 (Discount 25%)


TR06 : RM60 RM45 (Discount 25%)


TR07 : RM50 RM35 (Discount 30%)



TR08 : RM70 RM60 (Discount 14%)




TR09 : RM60 RM45 (Discount 25%)



TR10 : RM50 RM40 (Discount 20%)


TR11 : RM50 RM40 (Discount 20%)



TR12 : RM45 RM36 (Discount 20%)



TR13 : RM50 RM40 (Discount 20%)

TR14 : RM45 RM36 (Discount 20%)


TR15 : RM45 RM36 (Discount 20%)

Kalau anda rasa harga tudung ini murah, sila beri tahu dekat kawan-kawan supaya lebih ramai orang boleh mendapatkan manfaat daripadanya..

Sekiranya anda rasa harga tudung ini mahal, sila beritahu saya.. Saya boleh tolong tanyakan balik kepada penjual tudung tersebut, manalah tahu boleh dapat kurangkan sikit harga.. Dapat atau tidak, itu belakang kira.. Yang penting dapat memuaskan hati anda ..

Terdapat beberapa pilihan warna untuk koleksi tudung yang dipaparkan di sini .. Tapi buat masa ini saya tak dapat nak memaparkan kesemuanya.. Jadi, anda boleh bertanya kepada saya tentang warna tudung yang anda kehendaki.. Sekiranya ada stok, saya akan hantar gambar tudung tersebut kepada anda menerusi email atau sms..

Sekiranya terdapat mana-mana tudung yang anda minati, anda boleh menghubungi saya melalui email dengan memberikan butiran berikut:

Nama awak :
No. Kod Tudung :
No. Phone awak untuk dihubungi : 
dan tanyalah soalan apa yang patut:

hantarkan butiran di atas kepada nuargto@gmail.com

Insya Allah saya akan cuba memberi respon terhadap email anda dengan kadar segera..

P/s : Sekiranya anda ada terjumpa mana-mana kedai yang menjual harga-harga barang yang lebih murah daripada harga pasaran, sila berkongsikan maklumat tersebut di sini.. Dengan perkongsian tersebut diharapkan dapat membantu orang ramai "berjimat ketika berbelanja"

P/ss : Sekiranya tidak menjadi keberatan.. Jom sokong blog Coretan Anuar dengan (klik di sini)

0 comments:

Post a Comment

Iklan Paling Diminati..

Iklan (125X125)

Iklan (468 x 60)

Ilmu Pelaburan

Info Keluarga

Pemasaran Internet

Iklan (150X150)

Ruangan Iklan Secara Percuma Di Blog Discount Hari2

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan Selamat Datang..dan ribuan Terima kasih kerana sudi mengunjungi blog ini.

Tujuan blog ini diwujudkan adalah untuk memberi peluang kepada orang ramai untuk mengiklankan perniagaan mereka..

Kepada rakan-rakan yang berminat untuk meletakkan iklan di blog ini.. jangan segan silu untuk menghubungi saya menerusi email atau menghantar sms kepada saya seperti berikut:

email: nuargto@gmail.com
H/P : 0165425547

Anda boleh menghubungi saya menerusi perbualan telefon hanya apabila berada di luar waktu bekerja. Tetapi saya syorkan anda menghantar sms kepada saya terlebih dahulu..

Iklan anda akan disiarkan selewat-lewatnya dalam tempoh 7 hari selepas maklumat pengiklanan saya terima..

Terdapat 4 ruangan pengiklanan yang boleh anda pilih seperti berikut:

1) Iklan pada Post (boleh letakkan gambar dan penerangan produk/hartanah). Iklan anda akan turut dikongsikan di Fanpage Discount hari2
2) Banner bersaiz 468 X 60 (RM20)
3) Banner bersaiz 150 X 150 (RM15)
4) Banner bersaiz 125 X 125 (RM10)

Tempoh pengiklanan untuk banner bersaiz 468X60, 150X150 dan 125X125 ialah satu bulan sahaja. Selepas cukup satu bulan, sekiranya anda berminat untuk melanjutkan tempoh pengiklanan tersebut anda perlu membuat bayaran tambahan.

Semoga usaha anda meletakkan iklan di Blog Discount Hari2 akan memberi manfaat kepada anda..

"Blog Discount Hari2 sentiasa berusaha untuk memberikan yang terbaik kepada anda"

Sekian, Terima kasih..

(Muhamad Anuar Bin Marsib)
Admin
Blog Discount Hari2

Koleksi Blog Saya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...